Yerim dostun yanıdır

Benim dilim kuş dilidir
Benim ilim dost ilidir
Den bülbülüm dost gülümdür
Bilin gülüm solmaz benim

Ol dost bana gelsin demiş
Sundum kadeh alsın demiş
Aldım kadeh içtim şarap
Artık gönlüm ölmez benim

Yerim dostun yanıdır için 4 cevap

  1. john diyor ki:

    bu sıte bænım odevıme cok yardımda bulundu tessekkur ederım bu sıteye

  2. Anonim diyor ki:

    lan bu şiirse bende başbakan

  3. Anonim diyor ki:

    sen şiirden anlıyorsan
    benim arkadaşım HİLAL de şair ve aynı şeyde benim içinde geçerli …

  4. Anonim diyor ki:

    salak salak yorum yapmayı adamı duyumda iciniz acılsın

Bir Cevap Yazın

