Hak peygamberleri takiben

Gördüm göğün meleklerin
Her biri bir işte imiş
Hak Çalap’ın zikrin eden
İncil benim Kuran benim

Gördüm deyen değil gören
Bildim deyen değil bilen
Bilen oldur gösteren ol
Aşka esir olan benim

Sekiz uçmak aşıklara
Köşk ü saraydır bilene
Musa’layın hayran olup
Tur Dağı’nda kalan benim

Musa peygamber ile
Bin bir kelime kıldım
İsa peygamber ile
Göklere çıkan benim

Şimdi adım Yunus’durur
Ol demde İsmail idi
Ol dost için Arafat’a
Kurban olup çıkan benim

Hak peygamberleri takiben için 6 cevap

  1. hüseyin diyor ki:

    çok güzel bir şiir herkese tavsiye ederim….(okuyun)

  2. oğuz diyor ki:

    valla tam aradığım şiir saol gardaşım

  3. kad diyor ki:

    işime yarar saoool yunus emre

  4. can diyor ki:

    güzel ama saçma

  5. çağrı diyor ki:

    can.a katılı yorum

  6. ismail diyor ki:

    Güzel ama saçma demiş olan arkadaş sanırım tasavvufun t’sinden haberi yok ve Yunus Emre Hazretlerini hiç mi hiç tanıyamamış. Bu şiirde anlatılmak istenilen fil lokması bizlerse karınca olduğumuz için bu lokmaları yutamayız. Ancak nasibi olan nasibi kadar anlar geçer. O halde olmayanda anladığını sanar. Yunus Emre Hazretleri gibi olaydın bu şiirdeki asıl manayı anlar, saçma olmadığını bilakis çok büyük bir sırrı açıkladığını çok mu çok rahat görebilirdin.

Bir Cevap Yazın

