Can, canan

Yunus imdi sen senden
Ayrı değilsin candan
Sen sende bulmaz isen
Nerde bulasın onu

Derviş adın edindim
Derviş dondum donandım
Yola baktım utandım
Hep işim yanlış benim

Can, canan için 12 cevap

  1. gülüzar diyor ki:

    çok gzel bir şiir

  2. Recep diyor ki:

    ezberledim😀

  3. Anonim diyor ki:

    KATILMIYORU

  4. asım diyor ki:

    bence çok güzel bir şiir ezberledim bile🙂

  5. Anonim diyor ki:

    mihriban diyor ki bence çok muhteşem ezberledim bile.

  6. sevda diyor ki:

    merhaba ben sevda maşşallah ezberi iyimiş teprikler

  7. merhaba ben sevda maşşallah ezberi iyimiş teprikler

  8. taylor swith diyor ki:

    heraka bir şiir

Bir Cevap Yazın

